Uutinen

Sodankyläläisten tarinat ja lempipaikat nyt haussa!

Sodankylässä on aloitettu uusi markkinointikampanja, joka kantaa nimeä Vaihtovuosi Sodankylässä.

#VaihtovuosiSodankylässä perustuu somevaikuttaja Inari Fernándezin kehittämään konseptiin, jonka myötä Inari perheineen on muuttanut Helsingistä vuodeksi Sodankylään ja tekee 356 päivän mittaisen vaikuttajamarkkinointiyhteistyön Sodankylän kunnan kanssa. 

Inari hakee nyt projektiinsa mukaan kymmentä sodankyläläistä, jotka haluaisivat esitellä Inarille lempipaikkansa Sodankylässä ja samalla kertoa täällä asumisesta ja elämisestä. Inari videoi kohtaamiset paikallisten kanssa ja esittelee näiden videoiden avulla palasen aitoa Sodankylää muulle maailmalle. Videot julkaistaan suositussa Äidin Puheenvuoro vlogissa, joka on yksi Suomen suurimmista perhelifestylekanavista Youtubessa. Vlogi tavoittaa noin 100 000 yksittäistä katsojaa ja jopa miljoona katsojakertaa kuukaudessa.

Hakulomake on avoinna 5.9.-19.9 Sodankylän kunnan kotisivuilla. Videoille haetaan mukaan mahdollisimman monipuolisia tarinankertojia ja paikkoja. Mukaan valitaan yhteensä kymmenen erilaista kiinnostavaa paikkaa ja tarinaa. Päätös videoille kutsuttavista tehdään syyskuun aikana ja valittuihin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. 

#VaihtovuosiSodankylässä -projektia voit seurata Äidin Puheenvuoron sosiaalisen median kanavissa

Äidin Puheenvuoro Youtubessa

Äidin Puheenvuoro Instagramissa

Äidin Puheenvuoro Facebookissa

Äidin Puheenvuoro blogissa Meidän perhe ja Vauva -lehden sivuilla

tai Sodankylän kunnan somekanavissa!

Visit Sodankylä Facebookissa

Visit Sodankylä Instagramissa

Sodankylän kunta Facebookissa

Sodankylän kunta Instagramissa

 

 

Anna palautetta